Ako nahlásim požiadavku - poruchu
Úvod Ako nahlásim požiadavku - poruchu
Pred nahlasením poruchy prosím overte či daného výrobcu spotrebiča servisujeme.
Zatiaľ neopravujeme Samsung, LG, Bosch a neopravujeme ani chladiarenské spotrebiče = chladničky/mrazničky.
V prípade že máte spotrebič v záručnej dobe, kontaktujte zákaznícku linku výrobcu spotrebiča.
V prípade pozáručnej opravy nasledujte uvedené body
1. Pred nahlásením si prosím nachystajte údaje o spotrebiči:
Druh spotrebiča: práčka, stacionárny plynový kotol...
Výrobca: Whirlpool, Protherm...
Model: AKZ 630, Tiger 24 KTZ...
Popis poruchy, chybový kod E07/F08, v čom je problém, jednoduchý popis problému, albo vašu požiadavku na inštaláciu.
2. Nahlásenie poruchy / požiadavky na tel. č.: +421 35/650 23 97
3. Následne sa s Vami spojí technik