Ako nahlásim požiadavku - poruchu

Úvod Ako nahlásim požiadavku - poruchu

Pred nahlasením poruchy prosím overte či daného výrobcu spotrebiča servisujeme.

Zatiaľ neopravujeme Samsung, LG, Bosch a neopravujeme ani chladiarenské spotrebiče = chladničky/mrazničky.

 

V prípade že máte spotrebič v záručnej dobe, kontaktujte zákaznícku linku výrobcu spotrebiča.

 

 

V prípade pozáručnej opravy nasledujte uvedené body

 

1. Pred nahlásením si prosím nachystajte údaje o spotrebiči:

 

Druh spotrebiča: práčka, stacionárny plynový kotol...

Výrobca: Whirlpool, Protherm...

Model: AKZ 630, Tiger 24 KTZ...

 

Popis poruchy, chybový kod E07/F08, v čom je problém, jednoduchý popis problému, albo vašu požiadavku na inštaláciu.

 

2. Nahlásenie poruchy / požiadavky na tel. č.: +421 35/650 23 97

 

3. Následne sa s Vami spojí technik